Counter Strike 1.6 mouse sorunu , klavye sorunu

Mouse sağa sola dönmüyor , klavye tuşlarınız basmıyor ise hatanızın çözümü burada.

İlk olarak oyuna sağ tık - özellikler - dosya konumunu aç diyoruz.( Steamdan sahip olanlar kütüphaneden oyuna sağ tık - yerel dosyalar - dosya konumunu aç )

cstrike adlı dosyaya tıklıyoruz. burada config isimli program olacak. ( bulamadıysanız ara kısmına gelip config yazın ) bu config programını silip oyuna girdiğimizde oyunda bir sıkıntı kalmayacaktır.








---

anahtar kelimeler;
Klavyem Ve Mouse'um sorunsuz çalışıyor.Fakat CS 1.6 oynadıgım zaman klavyeye bastıklarımı 10 sn sonra yapıyor.Ve ozaman mouse hic hareket etmiyor.Acaba yapışkan tuşlarmı filan acık dedim.Kontrol ettim,hiç biri açık değil.Hatta kısayolu kullan seçeneğini bile kaldırdım . Hatta Test Etmek için BaşkaCounter Strike 1.6 oyuncusuyum. Bugün Keyboard ayarlarım tamamen 0 landı. En baştan yapmaya çalışıyorum fakat yapamıyorum. W,A,S,D tuşlarına bastığımda normaldeki ok işaretleriyle hareket ediyormuş gibi (A ya basıyorum sola gitmek yerine sola dönüyor) yani kısacası bütün klavye ayarları kendiMOUSE sorunu Çıldırıyorum ! ... cs nin kendi ayarlarından yapabilirsiniz. ayarlardan ( fire ) yerine gelip mause 1 yazan yere istediğiniz tuşu koyabilirsiniz. ... Anladığım kadarıyla senin mousenin sol tuşu bozuk ve sen mousenin orta tuşunu sol tuş ile aynı işleve getirmek istiyorsun onun için X-mouse buttoncounter strike de oyuna girince klavye çalışmıyor. defult yaptım gene olmadı klevye değiştirdim. sildim yükledim yok. combofix ledim gene yokkk. bilenMouse sorunu (çözüm) - Natural Selection. ... çiktim girdim res attım yok gecmedi.Cs 1.6 da denedimsorun yoktu.En sonunda hiçbirşey silmeden ns beta 1 i ve ardından beta 3 ü yeniden üstüne yükledim.Sorun düzeldi. ... Ses kartında sorun olduğunda format, klavyede sorun olunca format. Bilgisayarım